nAims

Sandėlio valdymo sistema (angl. Warehouse Management System) yra programinis nAimspaketas, skirtas optimizuoti sandėlio operacijas, žengiant didelį žingsnį modernaus atsargų laikymo ir valdymo link. nSoft kuriama nAims valdo visą sandėlio darbą realiu laiku, todėl prireikus informaciją įvesti ar gauti, užklausa bus atliekama operatyviai, tiksliai ir patikimai. Siūlomo gausaus funkcionalumo dėka galėsite įgyvendinti pageidaujamus sandėliavimo uždavinius. Taip pat sistema kontroliuoja personalo darbą  ir operatyviai generuoja naujas užduotis darbuotojams, kurios priklauso nuo esamos situacijos. Daugiau informacijos apie tai, ką gali programinis paketas nAims, pamatysite pristatomajame filmuke ar pasirinkę norimą skiltį žemiau.

Jei norite gauti pasiūlymą ar turite klausimų, visada galite kreiptis į mus čia esančiais kontaktais.

Su sisteminiu paketu nAims Jūs galėsite atlikti šias funkcijas:

  • Pajamuoti gaunamas naujas atsargas, jas priskirti tam tikrai sandėlio vietai;
  • Perkelti atsargas iš vienos sandėlio vietos į kitą, priskiriant naują vietą;
  • Nustatyti reikiamos atsargos vietą ir ją išsiųsti;
  • Atlikti atsargų inventorizaciją;
  • Siųsti atsargas gamybai ir priimti iš jos;
  • Išsiųsti, nurašyti atsargas;
  • Surinkti gautą užsakymą, juos rušiuoti;
  • Vesti kokybės kontrolę, matyti kiek ir kokios būklės atsargų likę;
  • Gauti perspėjimus apie atsargų mažėjimą;
  • Daryti integracijas su išorinėmis sistemomis ir įrenginiais;
  • Kurti ir gauti aktualias ataskaitas;
  • Peržiūrėti su atsargomis susijusias transakcijas;
  • Ir daug kitų funkcijų.

nAims sandėlio valdymo sistema yra kompleksiška ir pritaikoma kiekvieno kliento poreikiams.

Kuo nAims gali būti naudinga Jūsų įmonei?

Sisteminio paketo teikiamą naudą galima išskirstyti į tris sritis: Pagalba logistikoje, valdant personalą ir tvarkant dokumentų apskaitą ir jų valdymą.

Sisteminio paketo nAims pagalba logistikoje:

  • Optimizuojami logistiniai procesai, vykstantys įmonėje;
  • Tiksli informacija apie prekių likučius ir vietas, kur jie padėti;
  • Atsargų judėjimas tampa skaidrus ir lengvau kontroliuojamas;
  • Efektyvesnis sandėliavimo vietų panaudojimas;
  • Padidėjęs sandėlio pralaidumas;
  • Nurodomos geriausios atsargų talpinimo strategijos.

nAims nauda žmogiškųjų išteklių srityje:

  • Efektyvesnis personalo darbas;
  • Pagalbos apskaitoje dėka sumažėja klaidų tikimybė;
  • Greičiau atliekamos visos operacijos;
  • Padidėjęs produktyvumas.

Sistemos privalumai tvarkant dokumentų apskaitoje ir valdyme:

  • Greitesnis duomenų apsikeitimas;
  • Operatyvus informacijos pateikimas;
  • Mažesnis poreikis darbui su popieriniais dokumentais;
  • Nereikia nutraukti sandėlio darbo atliekant inventorizaciją;
  • Galima integruoti su įvairiomis apskaitos sistemomis.